Over ons
Vlekkeloze reputatie met vuile handen
Altijd mooi om vlot een auto te repareren en iemand daarna zorgeloos te zien wegrijden. Dat is wat we willen: vertrouwen krijgen én vertrouwen geven.
Wil je zo spoedig mogelijk geholpen worden? Via de online planner kun je direct een afspraak inplannen. Geef voor de vlotte reparatie afhandeling ook aan:
wat het probleem is met de auto en wat je wensen zijn;
of je voor aanvang van de auto reparatie een kostenindicatie wilt;
wanneer je de gerepareerde auto terug wilt.
Afwijkende openingstijden
Als je snel de informatie geeft dan kunnen wij snel de auto reparatie uitvoeren. Wij specialiseren ons in het repareren van auto’s vanaf bouwjaar 1998.
Echt vakmanschap & echte service
Je kunt ons bellen en mailen als je een auto vraag of probleem hebt. We doen ons uiterste best om een snel en eerlijk antwoord te geven waarmee je een beslisisng kunt maken.
Reviews in Google
Ik bracht mijn auto uit 2009 naar deze garage met de vraag om deze keuringsklaar te maken. Helaas ben ik erg teleurgesteld over hoe dit is verlopen.
Zonder voorafgaand overleg zijn er werkzaamheden uitgevoerd waar ik niet om had gevraagd, waaronder een airco-onderhoud en het vervangen van de ruitenwissers. Hierdoor kreeg ik een rekening van maar liefst €673.
Wat het extra frustrerend maakt, is dat de auto ondanks deze kosten alsnog niet door de keuring kwam. De dimlichten bleken niet correct afgesteld en daarnaast waren er problemen met de voorste schokdempers. Als een auto wordt voorbereid voor een keuring, verwacht ik dat dergelijke zaken worden gecontroleerd en besproken.
Daarnaast gaat het om een oudere auto waarvan de waarde niet veel hoger ligt dan het uiteindelijke factuurbedrag. Juist bij een voertuig van deze leeftijd vind ik het belangrijk dat een garage vooraf contact opneemt over extra werkzaamheden en kosten, zodat je zelf kunt beslissen of die investering nog verantwoord is.
Het gebrek aan communicatie en het feit dat de auto na een rekening van €673 nog steeds niet keuringsklaar was, maken dat ik deze ervaring als zeer teleurstellend heb ervaren.
Zonder voorafgaand overleg zijn er werkzaamheden uitgevoerd waar ik niet om had gevraagd, waaronder een airco-onderhoud en het vervangen van de ruitenwissers. Hierdoor kreeg ik een rekening van maar liefst €673.
Wat het extra frustrerend maakt, is dat de auto ondanks deze kosten alsnog niet door de keuring kwam. De dimlichten bleken niet correct afgesteld en daarnaast waren er problemen met de voorste schokdempers. Als een auto wordt voorbereid voor een keuring, verwacht ik dat dergelijke zaken worden gecontroleerd en besproken.
Daarnaast gaat het om een oudere auto waarvan de waarde niet veel hoger ligt dan het uiteindelijke factuurbedrag. Juist bij een voertuig van deze leeftijd vind ik het belangrijk dat een garage vooraf contact opneemt over extra werkzaamheden en kosten, zodat je zelf kunt beslissen of die investering nog verantwoord is.
Het gebrek aan communicatie en het feit dat de auto na een rekening van €673 nog steeds niet keuringsklaar was, maken dat ik deze ervaring als zeer teleurstellend heb ervaren.
Thomas Locks
6/05/2026